-

Voor alle kopers van Dijkstraten fase 4. Om ideeen/suggesties/onvrede te delen.

Moderator: velden29

velden29
Berichten: 100
Lid geworden op: 24 okt 2019, 08:56

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door velden29 » 22 feb 2020, 21:24

Ik denk ook dat dit een goede partij is. Korting is aangepast op het hogere bedrag. Tip: doe jezelf niet te kort en ga niet zomaar akkoord ( heb je niet van mij!! ) met het aanbod. Andere partijen zijn praktisch even duur en ik denk ook goed.
Onze voorkeur gaat ook wel uit naar Bömers en Leenen. Vooral ook praktisch ingesteld, wat me dan wel weer aanspreekt.

KevinenKelly
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 okt 2019, 09:35

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door KevinenKelly » 02 mar 2020, 12:53

Hallo Allemaal,

Wij lezen dit onderdeel van het forum nu pas. Zouden wij ook nog toegevoegd kunnen worden ?
Wij willen ons gehele huis namelijk ook laten stuken.

Met vriendelijke groet,

Kevin # Kavel 18

Nils_#39
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 okt 2019, 08:49

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door Nils_#39 » 02 mar 2020, 20:09

-
Laatst gewijzigd door Nils_#39 op 24 jan 2021, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Floor & Roel
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2020, 19:04

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door Floor & Roel » 16 mar 2020, 21:00

Pas sinds vandaag actief op het forum, maar ook wij hebben interesse in de offerte.
Daarnaast twijfelen wij nog of we renovliesbehang willen. Als iemand hiervoor een offerte of interessante partij heeft, dan horen wij dit graag.

Groeten #9

Wesley
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 feb 2020, 16:12

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door Wesley » 16 mar 2020, 21:46

Hoi,

Wij zijn ook geïnteresseerd in een offerte.
We zijn van plan om ook heel het huis te laten stuccen.
Zet ons ook maar op de lijst aub.

Kavel #16 Wesley en Fenna

Nils_#39
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 okt 2019, 08:49

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door Nils_#39 » 17 mar 2020, 09:03

-
Laatst gewijzigd door Nils_#39 op 24 jan 2021, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Vennekes #15
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mar 2020, 14:15

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door Vennekes #15 » 22 mar 2020, 14:44

Hoi,

Ook wij zien pas net dit forum.
Als er nog een mogelijkheid is voor een offerte van de stukadoor, houden we ons aanbevolen :-)
Wij willen ook graag het hele huis laten stuken en de schuine dakplaten laten spuiten.

Bjorn en Miranda
Kavel 15

Monique&Sven
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 nov 2019, 09:53

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door Monique&Sven » 05 apr 2020, 11:28

Goedemorgen allemaal,

Wat doen jullie eigenlijk met de afwerking van de technische ruimte? In onze offerte-aanvraag hebben we hier nog niks over opgenomen en ik heb ook geen flauw idee of het überhaupt voor hen mogelijk is om deze ruimte clean te krijgen als de gehele installatie al geplaatst is. Ik las daarnaast ook in het bestek dat de zoldermuren niet-behangklaar worden opgeleverd. Zou het veel moeite kosten om zelf vooraf te doen zodat de stukadoor daarna ook de rest van de zolder kan stucen? Ik verwacht niet dat er veel grote gaten in die zoldermuren zitten, maar dit is voor ons de eerste keer nieuwbouw dus wellicht zit er ervaring in de groep?

En laten jullie het raapwerk t.b.v. betegelen van bijv. de badkamer/toiletruimte ook door de stukadoor uitvoeren of doet jullie tegelzetter dit zelf?

Groeten Sven

Freddy & Simone #40
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 okt 2019, 19:19

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door Freddy & Simone #40 » 05 apr 2020, 13:52

Monique&Sven schreef:
05 apr 2020, 11:28
Goedemorgen allemaal,

Wat doen jullie eigenlijk met de afwerking van de technische ruimte? In onze offerte-aanvraag hebben we hier nog niks over opgenomen en ik heb ook geen flauw idee of het überhaupt voor hen mogelijk is om deze ruimte clean te krijgen als de gehele installatie al geplaatst is. Ik las daarnaast ook in het bestek dat de zoldermuren niet-behangklaar worden opgeleverd. Zou het veel moeite kosten om zelf vooraf te doen zodat de stukadoor daarna ook de rest van de zolder kan stucen? Ik verwacht niet dat er veel grote gaten in die zoldermuren zitten, maar dit is voor ons de eerste keer nieuwbouw dus wellicht zit er ervaring in de groep?

En laten jullie het raapwerk t.b.v. betegelen van bijv. de badkamer/toiletruimte ook door de stukadoor uitvoeren of doet jullie tegelzetter dit zelf?

Groeten Sven
Wij laten de zolder stucen nadat ik ermee klaar ben wil er een vliering in maken en deze wordt dan meteen gestuct door Opentopspuitwerken Stucadoor. uit het andere topic.

Bas Elise #25
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mar 2020, 14:46

Re: Bömers & Leenen stukadoors

Bericht door Bas Elise #25 » 13 apr 2020, 15:25

Nils_#39 schreef:
17 mar 2020, 09:03
Ik heb jullie beide gemaild.
Dag Nils,

Zou je het a.u.b. ook naar mij willen emailen?
Ik ben pas sinds kort lid van het forum, maar zeker ook geinteresseerd in de offerte

dankjewel, met vriendelijke groet,
Bas van de Moosdijk

Plaats reactie