Schutting/afvoer grond

Schutting/bestrating

Moderator: velden29

Freddy & Simone #40
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 okt 2019, 19:19

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door Freddy & Simone #40 » 29 jan 2020, 22:43

Ik zag daarstraks op kadastrale kaart dat we 2 achterburen hebben. Dat betekent schutting met zijn 4en :D

MauriceSchuller
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 okt 2019, 08:38

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door MauriceSchuller » 01 feb 2020, 10:39

Hey Allen,
Ik wil hierbij even mijn telefoon nummer afgeven voor degene die in de Think Tank willen voor de tuinaanleg.

Ik (nr13), Freddy (nr40) en Suzan (nr13) zitten er al in.

Stuur ff een berichtje dan zet ik je telefoonnummer in de WhatsApp groep.

Telnr: 0628106006
Of een mailtje met je nr mag ook uiteraard: m.schuller@hotmail.com

Ik zie jullie reacties wel tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Maurice Schuller

Fam de Kok
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jan 2020, 20:16

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door Fam de Kok » 01 feb 2020, 13:17

Hallo,

Goed initiatief om dit met zijn allen bespreekbaar te maken, al hebben we natuurlijk nog even :D.

Ik zou mijzelf graag toe willen voegen in de groep die hierboven wordt genoemd. Onze huidige houten tuinafscheiding in Dijkstraten is gezet door Sanders Hout uit Geldrop. Zij hebben in totaal toen 10 woning voorzien van schuttingen en poorten. Wij hebben hier zelf hele goede ervaringen mee. De tuinafscheiding is netjes geplaatst binnen de afgesproken tijd en hij staat stevig en recht waarbij de palen in beton zijn gegoten.

Henri en Tjitske #14
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2020, 20:16

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door Henri en Tjitske #14 » 02 feb 2020, 21:21

Hoi,

Wij willen ook wel graag meedenken over de schutting, zeker omdat we met ons perceel (#14) aan jullie (#13) vastzitten... :D

Zelf zouden wij een groenblijvende schutting (hekwerk met klimop zoals op bouwtekeningen te zien) ook wel mooi vinden, zeker omdat een groot gedeelte van onze tuin aangrenzend hieraan is en we het mooi zouden vinden om tegen groen aan te kijken.
Volgens mij zouden er toch ook panelen te krijgen moeten zijn die al direct begroeid zijn, maar ik weet niet hoe kostbaar dit is.

Groetjes, Henri

MauriceSchuller
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 okt 2019, 08:38

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door MauriceSchuller » 03 feb 2020, 18:21

Hey,
Zou je dan hekwerk aan de straat kant willen? Van onze garage tot voor bij jullie gevel? En dan achter, waar onze tuin begint en tegen de garage aan, en de tuin van nr 15 en 16 hout?
Want er was al een gesprek gaande over dat hekwerk met klimop sowieso aan de straatkant moest, maar daar weten andere meer van denk ik 😁😉.

Wordt zowieso een opgave om iedereen nu om de tafel te krijgen, maar alvast brainstormen kan altijd 😁

MauriceSchuller
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 okt 2019, 08:38

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door MauriceSchuller » 10 feb 2020, 20:04

Hey Allen,
Ik had een WhatsApp groep opgericht mbt deze topic,
We hebben nu uit elk blok een paar mensen in de groep, en die hadden aangegeven mee te doen in de groep.
Er zal daarom verder geen mensen worden toegevoegd, alle ideeën uit het forum zullen natuurlijk worden meegenomen in de groep, dus blijf je ideeën in het forum zetten.
Alle ideeën ed uit de WhatsApp groep worden hier natuurlijk ook gedeeld.
Zodoende hopen we met zijn allen een mooie kortingen in de pocket te kunne krijgen 😁👍.

Greetz Maurice

KevinenKelly
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 okt 2019, 09:35

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door KevinenKelly » 02 mar 2020, 13:08

Hallo allemaal,

Wij doen graag mee met de gezamenlijke schutting. Goed initiatief, wij denken graag mee.

Groeten,

Kevin en Kelly # 18

Floor & Roel
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2020, 19:04

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door Floor & Roel » 16 mar 2020, 21:33

Yuri&Emmy schreef:
13 jan 2020, 15:00
Hallo,

Altijd goed om even te kijken of we iets kunnen met korting door samen inkoop te doen.
Een vriend van me heeft een sierbestratingsbedrijf, legt ook terras en plaatst schuttingen. Daarnaast heb ik iemand in mijn netwerk die planten en hagen kweekt in allerlei soorten en maten. Daar wil ik ook eens gaan informeren.

Wij hebben een hoekkavel (#7) met tevens aan onze achterzijde een soort van brandgang met recht van overpad.
Is er al bekend wat er geplaatst mag worden / of er restricties zijn?

Groeten, Yuri
Hoi Yuri en Emmy,

Wij hebben hetzelfde pad aan de achterkant. Wij vinden het een goed idee om hier samen naar te kijken en eventueel ook om naar een schutting te kijken.

Groeten Floor en Roel
Kavel 9

Yuri&Emmy
Berichten: 53
Lid geworden op: 25 okt 2019, 18:41

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door Yuri&Emmy » 16 mar 2020, 22:20

Goed om te horen! Laten we over een tijdje als we wat meer weten mbt oplevering icm het gehele Corona gebeuren maar eens contact hebben.
Floor & Roel schreef:
16 mar 2020, 21:33
Yuri&Emmy schreef:
13 jan 2020, 15:00
Hallo,

Altijd goed om even te kijken of we iets kunnen met korting door samen inkoop te doen.
Een vriend van me heeft een sierbestratingsbedrijf, legt ook terras en plaatst schuttingen. Daarnaast heb ik iemand in mijn netwerk die planten en hagen kweekt in allerlei soorten en maten. Daar wil ik ook eens gaan informeren.

Wij hebben een hoekkavel (#7) met tevens aan onze achterzijde een soort van brandgang met recht van overpad.
Is er al bekend wat er geplaatst mag worden / of er restricties zijn?

Groeten, Yuri
Hoi Yuri en Emmy,

Wij hebben hetzelfde pad aan de achterkant. Wij vinden het een goed idee om hier samen naar te kijken en eventueel ook om naar een schutting te kijken.

Groeten Floor en Roel
Kavel 9
Kavel #7

Rik Peeters
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2020, 14:26

Re: Schutting/afvoer grond

Bericht door Rik Peeters » 17 mar 2020, 12:47

Hoi allen,

Wij doen ook graag mee in de app groep voor de schutting.

Je kan ons toevoegen met 0629166265 of stuur ons even een mailtje rik.peeters@xs4all.nl.

Alvast bedankt!:D

Groeten,

Rik en Jaimy
Kavel 27

Plaats reactie