Erfafscheiding achterburen kavels 37-44

Schutting/bestrating

Moderator: velden29

Plaats reactie
Ingridvandecorput
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 okt 2019, 10:30

Erfafscheiding achterburen kavels 37-44

Bericht door Ingridvandecorput » 22 jun 2020, 20:56

Aan de achterzijde van kavels 37-44 worden in fase 4B patiobungalows gebouwd. Deze patiobungalows lopen tot aan de erfgrens van de kavels, dit betekent dat de achtertuinen van kavels 37-44 dus gedeeltelijk een muur op de erfgrens krijgen.
Ik heb hierover contact gehad met Martine met de vraag hoe het zit met het plaatsen van de erfafscheiding en hoe het in zijn werk gaat als onze huizen zijn opgeleverd aangezien er in onze achtertuinen nog een muur van de achterburen gemetseld dient te worden. Martine gaf hierop het volgende antwoord:
Je hebt gelijk dat de bungalow tot aan de erfgrens komt, op die plek hoeft geen hekwerk te komen dus. Echter, er moet inderdaad wel gekeken worden hoe dat moet met metselen én hoe we jullie privacy in de tussentijd gaan garanderen. Daar zijn ze dus nu nog mee bezig. Ik denk dat er een hek of iets komt met daar een doek op, zodat jullie in ieder geval geen grote inkijk hebben. Ik kom er zo snel mogelijk op terug als ik meer informatie heb hierin!!
Ik heb van Martine een overzicht gekregen van de kavels van de patiobungalows, hierop is d.m.v. de grijze vlakken te zien wat er bebouwd wordt en waar dus een muur op de erfgrens komt te staan (zie afbeelding).

Afbeelding

Het komt er dus op neer dat de erfafscheiding in de achtertuin pas helemaal dicht gemaakt kan worden op het moment dat de muren van de patiobungalows klaar zijn, iets om in ieder geval rekening mee te houden op het moment dat je voor de erfafscheiding gaat kijken.

Nils_#39
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 okt 2019, 08:49

Re: Erfafscheiding achterburen kavels 37-44

Bericht door Nils_#39 » 23 jun 2020, 09:14

-

Plaats reactie